Reklamace

Reklamační řád

 

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci
Reklamuje ten, kdo zboží objednal.

K podání reklamace je nejlepší použít tento formulář:

Reklamace

 

Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který lze opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a k případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
Jedná-li se o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).

 

Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se jak postupovat emailem na info@matyz.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je jen jedna jeho část.

V případě, že reklamujete dětské smart hodinky, před odesláním nás informujte na emailu info@matyz.cz, uveďte číslo objednávky nebo faktury a následně důvod reklamace.
Některé závady se u tohoto druhu zboží dají řešit i bez odeslání produktu.

 

Reklamované zboží odešli neprodleně podle níže uvedeného:

Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.

1.)Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Adresa pro zaslání reklamace: Matyz.cz, Zuzana Svobodová, Nerudova 373, 533 45 Čeperka, e-mail: info@matyz.cz
2.)Odeslání zboží zdarma přes Zásilkovnu s.r.o. :
pouze pro registrované zákazníky při nákupu zboží, kód naleznete ve Vašem účtu po přihlášení nebo si ho vyžádejte se sdělením čísla objednávky nebo faktury na emailu info@matyz.cz

 

Vyřízení reklamace
Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta počíná běžet dnem doručení zásilky.
V případě uznané reklamace se žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, realizujeme to převodem na účet.

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
Je třeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží již při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
V případě, že je zboží poškozeno, i když bylo obal neporušeno, prosím, informujte o této skutečnosti co nejdříve náš e-shop na emailu info@matyz.cz. Tuto linku kontaktujte iv případě jakýchkoli nesrovnalostí nebo otázek.

Zpět do obchodu